Sevgi1995 Belirli bi haftadan sonra doktorunuz seçmek çok iyi oluyor hem doktor açısından hem sizin açınızdan doktoru tanıma süresi gibi birsey biz suan gayet iyiyiz allaha şükür maddi anlamdada dediğiniz gibi yüzyıl daha mantıklı sadece bana herkeze farklı fiyat verıyor gıbı geldi