Kesinlikle valiz. Bende senin gibi düşündüğümden bebeğinkileri sırt çantasına koymuştum yetmişti ama kendim için olanları büyük bi poşete koymuştum yetmemisti keşke valiz hazirlasaydim demiştim ama ben doğumdan önce 2 gün hastanede yattım fazladan kıyafet şampuan banyo havlusu koca paket peçete ayrıca kantin geceleri kapalı olduğu için atıştırmalık içecek fincan ve çay da koymuştum beni orta boy valiz keserdi 😂 ama normal doğum yapacaksan kucuk boy valiz derli toplu kullanışlı rahat olur canım 😊