Evimvebebegim Ezzo hayır yapmadı Molfix kullandım mesela onun hem kalıbı küçük hemde çok çiş korkutuyor Prima desen çok pahalı evy baby sızdırdı canbebeyi elime aldığım an pişman oldum zaten
Ezzo nagsal-48 Prima içeriği zararlı diye duymuştum o yüzden daha doğal bir arayışa girdim ama diğerlerinin de içeriğini tam bilemiyorum tabi
nagsal-48 Ezzo amaaan bu ıslak mendil bez konusu hiç bitmez herkes farklı şeyler söylüyor en iyisi siz kendiniz araştırın ve ona karar verin buradan net bir şekilde cevap bulamazsınız sorunuza tam tersi kafa karışıklığı ile ayrılırsınız
Ezzo Kizimveoglumm evet doğru söylüyorsunuz deneyerek göreceğiz sanırım inşallah bebeğim sever diye umarak
Ezzo Huysuzcivciv minies e de bir bakayım o halde aralarından bir tane seçip onunla başlayacağım gibi duruyor
Ezzo nagsal-48 gerçekten o kadar haklısınız ki başladığımda iki marka vardı aklımda şu an aklımda bir sürü soru :)
Umksanbe NeslihannK NeslihannK evet ya ➊ numara bana da çok küçük geldi 60 lı zaman kullanılsın ➋. Ye devam ederim diye düşündüm bende