Merhaba kızlar belki biraz saçma gelecek ama sormak istiyorum. Hamile kaldığımdan beri rüyamda oglum olduğunu ve yüzünü gordum. Hala da görüyorum. Oglum olacak ruyam dogru ama yüzüde benzer mi hep ayni yüzü görüyorum seviyorum. Daha önce benim gibi yaşayan var mı merak ediyorum.