CansuBiricik Kızlar bakar mısınız 23+3 günlük hamileyim bugün sanki çok az kahveakıntı gelmiş gibi oldu çok belirgin değil hafif normal olabilir mi
Dijle Cnm bence yine de bi git korkma ama şeyden dedim ben ilk aylrimfa çok wardi igneyle serumla çok şükür şimdi hiç yok
seymen Benim de 25. Haftamda olmuştu sabah çamaşırımda görmüştüm sonra az az geldi gün boyu doktora gittim. Siz de gidin. İlişki sonrası mı diye sordu doktor hayır dedim. Çünkü bayadır girmiyorduk ilişkiye.