Ben bir kere gittim. Hamile kalmadan önce kontrol amaçlı… Hakikaten çok iyi bir doktor. Hamilelik döneminde gidemedim çünkü randevu birkaç ay sonraya alınabiliyordu. Çok yoğun… Ona giden tanıdıklarım vardı çok çok memnun kaldılar. Şimdi kendi muayenesi de var diye biliyorum 😊