Bbssra Selam kızlar kaynar suyun buharıyla parmaklarımı yaktım hemen kabarıp su topladılar ne iyi gelir bildiğiniz doğal bir yöntem varmı teşekkür ederim
Albiina05 Bbssra soğuk uygulama yap canım. Çok geçmiş olsun. Ben de hamile kaldıktan sonra iki kere yaktım elimi kaynar suyla. Acısını alıyor bir süre sonra soğuk. Sonra da sudocrem sürdüm.
yigitalpinannesi40 Magnolina Aynen benim eşim pasta ustası iş yerinde daima eli kolu yanar illa ki evde kantaron yağı bulunur her zaman hem iyi geliyor hemde iz bırakmıyor
busbus35 thiocilline bu krem birebir elim yanfi haslamdi hemen sürdüm iki saat snra ne acı kaldı ne bişi
busbus35 Bbssra kesinlikle tavsiye ederim ♥️ silverdin filan hikaye bunu elim yanınca arkadaşım verdi inanmadım sürdüm iki saat snra bisi kalmadı gerçekten
Derinsmom İlk yandığında da yumurta akı sürünce hiç bi şekilde kabarma falan yapmıyor aklınızda bulunsun.
Bbssra Derinsmom teşekkür ederim o hiç aklıma gelmedi kabardı şuan ama acımıyor en azından kabarıklık patlarsa yandım
Derinsmom Bbssra kendiliğinden inerse sıkıntı olmaz benim geçen yaz sağ kolum boydan boya kızgın yağdan yanmıştı 😳 çok geçmiş olsun