Seroli Kızlar çok müşkül durumdayım. İki gündür aşırı derecede sıkıntılıyım.Ben geçmişte anksiyete panik atak rahatsızlıklarını yaşadım. Ama iyileştim. Hamile kaldım.Bir sıkıntı olmazsa 20sinde sezaryen doğuma giricem.Şimdiden bir stres aldı beni. Ne yapıcam nasıl olacak.Ben tek başıma nasıl giricem ameliyata nasıl spinal olucam ayağa kalkabilecek miyim ağrım çok olursa falan kafayı yemek üzereyim. Yarın kadın doğumda kontrolüm var.Acaba genel anestezi mi istesem. Ya da doktoruma bu sıkıntıyı söylesem bir ilaç verebilir mi? Ne yapmamı öneriyorsunuz nasıl rahatlayabilirim? O kadar korkuyorum ki benim yüzümden bebeğim de strese giriyor? Allah rızası için dua edin. Yardım edin.Akıl verin😔
Mutiess Seroli Bende anksiyete hastasıyım ve ilaç kullanırken hamile kaldım. Birden bırakmak zorunda kaldım çok sıkıntılar yaşadım çok kötü şeyler yaşadım başka şehirde yaşıyorum şuan ailemin yanındayım eşim asker görevleri nöbetleri oluyor yalnız kalmak beni korkutuyordu. İlaç kullanma çünkü hiçbir doktor buna izin vermiyor bana bitkisel denilip passiflora yazıldı ama kadın doğum doktoru bunu kullanmama izin vermedi. Kendi kendini rahatlamaya çalış çünkü başka çaremiz yok 💞
Buketkucuk Seroli seni öyle iyi anlıyorum ki… Ben de anksiyete hastasıyım ve her alanda endişe sahibiyim. Fakat stres yapma içini ferah tut. Ben kendimi şöyle rahatlatıyorum. Bu çocuk içimden bir şekilde çıkacak. Bir şekilde zaten doğuracağım. Kötüyü düşünmeyeyim kötü olmasın. Her zaman iyi olana sahip olacağım. Sende böyle motive et kendini
Tanosunannesi Anksiyete bende de var canm bizde 19 haftalığız biliyosun ki hersey bizim elimizde sakin olmak endişeye kapılmamak Hic korkma doktoruna bahset bunu seni emin ol rahatlatacaktir Bahsetmesin eger daha cok şüphe ve endişeyle girersin Bide senin de nabzin yukseliyormuydu anksiyeteden hamilelikte
yigitalpinannesi40 Bende 18 kasımda sezeryan olacağım bende de nabız yüksekliği var normal sakin halim de bile 120-130 atıyor nabzım spinal yapabilir miyim bilmiyorum bende ayın 7sin de randevum var doktora soracağım
semra_366 yigitalpinannesi40 Ben de aynı şekildeyim. Kardiyoloji beloc verdi günde iki kere. Panik ataktan mı oluyo acaba nabız yüksekliği. Doktor şu sebebten diyemedi bana
semra_366 Ben de panik atağım bi kürtaj geçirdim. Çoğu kadın aynı şeyleri yaşıyor bir tek sen değilsin öyle düşün. Herkes o masadan kalkıyor sen de kalkacaksın. İyi olacaksın. Hayatında birkaç kez olacak o anlar, tadını çıkaracağım de kendine ☺️
Tanosunannesi Seroli korkma canm duamdasjn ins sag salim atlatırsın Panik olunca tansiyonunu olcuyormuydun sıklıkla anksiyetesi olanlar cok iyi bilir surekli endişeli bekleyiş
Seroli Tanosunannesi genelde düşük oluyor canım benim çok teşekkür ederim duaya ihtiyacım var gerçekten
semra_366 yigitalpinannesi40 benim nabız da 149 bile oldu. 130 larda çıktı doktorda. Öylece verdi. Sebebi ne sizce? Benim genelde sabah kahvaltısından sonra yükseliyor nabız
Esra2580 yigitalpinannesi40 taşikardi olduğun nerde belli oldu bende ultrason EKG ve holter takıldı hiç visey çıkmadı dinlenirken iyi sadece yemeklerden sonra 110 100 böyle çıkıyor bide stres yptgimda
Seroli Mutiess çok zor durumdayız gerçekten yaşamayan bilmez.ilaç kullanmadım da belki kızların yazdığı taşikardi ilacından verebilir bir yarın konuşcam doktorla bakalım ne diyecek
semra_366 Esra2580 Benim de yemeklerden sonra 120 130 arası oluyor 10 dk civarı. Sonra yavaş yavaş düşüyor. Yemekle nasıl bi bağlantısı var acaba
yigitalpinannesi40 Esra2580 Ekg çekildi holter takıldı efor testine girdim ama ben hamile kalmadan evvel gitmişim başka bir ilaç kullaniyordum hamile kalınca beloc yazdı doktor
ElifLinam Esra2580 aynısı bende de oluyor artık gitmediğim kardiyolog kalmadı. İnsan koşunca merdiven çıkınca nabzı 110 atar benım yemek yedıkten sonra nabzım fırlıyor
yigitalpinannesi40 semra_366 Kardiyolojiye gözükmeniz de fayda var canım birden fazla sebepleri var nabız yüksekliğinin
semra_366 yigitalpinannesi40 gittim canım ultrasonla baktı beloc verdi nabız düşsün diye. Sebebini bulamadık
Esra2580 Seroli taşikardi hastasiysan yani kalp problemin varsa verir ama yoksa vermez bende gttim vermedi