gbayindir Merhaba kızlar kış bebegim olucak aralık ortası insallah bu bebek arabasıyla bir yere giderken nasıl olur alan varmı kozmonot tulum mu önerirsiniz
Mervemelih gbayindir owli çok pahalı ya ben e bebekten aldım 25 liraya üstüne battaniye falan iyi gelir