Akmaral bende 6 haftalıkken hafif kanamam olmuştu dr. Gittim kan toplan mis bu bebek zor yaşar düşük ihtimalin yüksek dedi ama hapları kullan dim nice 4 kilo serumda takıldı tabi allaha şükürki şu an 5 aylık olduk yani fazla kendinizi korkutmayın bebek daha kan o yüzden 6.cı haftalarda böyle olması normal