gulcin34 bende kendisinde ilk defa doğum yapacağım ama daha önce kuzenim doğum yaptı sabah 6 da hastaneye gitti nöbetçi doktor vardı o muayene etti zaman var diye Ayşe Funda hanımı çağırmadılar daha sonra mesaisi başladı oda muayene etti öğlen 12 buçukta doğum oldu Ayşe Funda yaptırmış oldu