Anne54 ya hayır sen sakın moralini bozma hiç bişi olmaz. sadece düşükle alakalı bitki çayı önermiyorlar 3 ayı geçmişsin zaten Allah’ın izniyle bişi olmaz aynı zamanda daha önce Doğum yaptın mı bilmiyorum ben yaptım ıhlamurda içtim yine hamileyim yine içiyorum arada ne olacak maydanoz diyorlar limon diyorlar Yok şöyle böyle olur ben hamilelikte sürekli tuzlayıp limon yedim canım istiyordu doktora sordum kasa kasa yemediğin sürece sorun yok bu şunu yemek sakıncalı mı bunu yemek sakıncalı mı diye sormak moda oldu kim çıkarıyor bunları demişti aynen de öyle hiç sıkma canını