Fatmazhra Merhabalar birbirimize indirimler konusunda yardımcı olmak maksadıyla yazıyorum. Duyduğumuz gördüğümüz indirimleri burdan paylaşabiliriz. Teşekkürler 💙
NeslihannK Fatmazhra Civil mağazasında kisa kollu zibinlar 5 tlye düşmüş yumuşacık çok kaliteliydi bir sürü daha indirimde alt pijamalar vardi ihtiyacı olanlar bakabilir 💕
[silindi] Fatmazhra h&m magazasinda organik yenidogan bolumunde cogu kisim 3al 2 ode idi. Ben klasik sweatshirt-esorfman gibi takimlar ve tulumlar aldim. Internette var mi bilmiyorum ama
Babyy1S NeslihannK üzülme bende tanesini lcw de 12 tl ye almistim indirimi yakından takip etmek gerekli demek ki eksikler bitti gerci 😁
NeslihannK Babyy1S vallahi eksik bi turlu bitmiyo 🤭 allahtan 2. Erkeğim gelicek te abisinde kalan bi dünya kıyafet var ilk cocuk çok zormus simdi anlıyorum 🤣