Kızlar 38+4üz sabaha karşı başlayan vajinada batma ve bel ağrısından sonra hastaneye gelmiştim sancım düzenli çıktı açılma 4 cm 🙈 ikinci nstde sancı çıkmadı ama benim sancım var şuan tekrar bağlandım galiba bu sefer sancı çıktı doğuruyorum bana dua edinn 💞💞😍😍