Tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var. 38+6 haftalık hamileyim bu sabah saat 7 gibi iç çamaşırımın hafif ıslandığını farkettim lavaboya gittim o sırada kan geldi 1 saat sonra tekrardan kan geldiğini gördüm ve sancım oluyordu arada belime vuruyordu ilk hamileliğim olduğu için öğlen saatlerinde hastaneye gittim her ihtimale karşı ebe muayene etti açılmam yoktu ama enfeksiyonum olduğunu söyledi nst ye de bağladılar sancım çıkmadı eve geldim ama arada adet sancısı gibi sancım oluyor bırakıyor ve az önce karnım çok şiddetli ağrıdı lavaboya koştum koyu kıvamlı leke geldi mukus şeklinde ve ikinci defa sildiğimde bu sefer kan ve şeffaf renkli akıntım geldi ağrılarım artıyor yavaş yavaş ama o kadar şiddetli değil acaba doğuruyor muyum yoksa daha erken mi ? Ben yaklaşık 2 aydır hurma çok tüketiyorum neden açılmam yok ya ona takıldım.