Rabia3853 Iyi aksamlar 7.haftalik hamileyim karnim tas gibi oluyor yatamaz hale geliyorum son üc gündür bu durumu yasayan varmi ne tavsiye edersiniz neden böyle olabilir.
Eymen71 Rabia3853 canım hamılelık boyunca oluyo genelde sakız cıgne gezerek ama evın ıcınde dolan agızdan gaz cıkartıyo dene bı BM böyle atlattım halende ara ara oluyo 17 olcam ınsalllh
Esra-dmr Rabia3853 şu anda tam aynı durumdayım 🤦🏼♀️ 7 haftalığız ama karnım öyle bir şiş ki sanki doğuma az kalmış sabah normal ama geceye doğru felaket şişiyorum ve bişey bulamadım malesef bu duruma 🥺
yavrukelebekk Akşam yemeğinizi erken saatlere alın ve hafif şeyler yemeye çalışın ben böyle kurtuldum diyebilirim. Ve yürüyüş yapabilirseniz muhakkak yapın çok iyi geliyor