Canım bende 3 aylık evliyken öğrendim 2 cm çikolata kisti olduğunu hsg çektirdim testler yapıldı 1 yıl olunca gelin tüp Bebek dedi, olmadı haliyle. ..
Ankara’da çikolata kisti infertilite uzmanı doktorumla tanıştım vitaminler, bitkisel kürler,hacamat, akupunktur neler denemedim olmadı 1.tup bebek tutmadı histeroskopi yapıldı enfeksiyon ve polip çıktı tedavi oldum, daha sonra tekrar 2 histeroskopi bir hsg daha ve 2.tup bebeğe başladık iki toplama 3 ay geçici menopoz dönemleri 3 ay doğum kontrol hapı kullandım ve havuz yöntemi ile transfer edildi ve hamileyim çok şükür…
1 cm ile kalamayan da var 10 cm ile Kalan. Önemli olan çikolata kistinin açtığı tahribat veya nerede olduğu ve yumurta rezervi.cok geçmiş olsun