Berfin124 bende aynısını yaşıyorum. Mutlaka biran önce gidin. Benim en son 1000 e yükseldi. Sonra düşüşe geçti. 2 gün önce 800 Dü.
Düşüşe geçince çok yüksek ihtimal kimyasal gebelik oluyor. Onu da kendisi atıyor kanama ile ama siz yine de gidin. Benim şuan öyle. Kimyasal gebelik teşhisi kondu kanama başlamasını bekliyorum