Cisemk uleErenTozkoparan kilolu bebek sağlıklı bebek diye bir şey değildir. Sağlıklı olduktan sonra kilosunun pek önemi yok canım kafana takma bence 🙂
ozdenarda Kuzusunannesi doktorlara gore degsiyr sanirim cuma gunu 34 de nstye grmeye baslicm ben haftada bir nst ye giricem
ozdenarda Kuzusunannesi normal.istiyorum insallah canım doktorum da zaten tam bir sezaryan karsiti asla yapmam mecbur olmadkca diyo sen ne istiyosun 🤗
Kuzusunannesi ozdenarda benim de bugün kontrolde baktı doktor kesinlikle normal doğum dedi bebeğim 33 haftalık oldu 2 kg boyu da 42 cm normal mi acaba
ozdenarda Kuzusunannesi gayet iyi bence kilosu boyu benm bebegim biraz tombis sadece sizinki gayet guzel 🤗gozun aydin