Rabiis Kızlar yarın 10+6 haftalık olacağım. İkili tarama 11. Haftada yapılıyor ya doktoruma randevu bulamadım o yüzden 1 gün öncesinden gitmem lazım. 1 gün öncesinden tarama yaparlar mı ??
Rabiis asiltosumm35 devlet Hastanesi’ne gidiyorum canım numarasi yok ki doktorumun da bı bilgim de yok internette de yazmıyo sadece 11-14 haftalar arasında yapılıyo yazıyo emin olamadım
asiltosumm35 Rabiis o zaman sen 1 gun sonrasina falan bulursan daha iyi olur canim. Ama sen bilirsin tabi
Betulhopa108 12.hafta daha uygun bence bende o zaman yaptırdım cnm zamanından önce yapmayabilirler haftaya al randevuyu
Mrvbyrm Rabiis merhaba canim hangi hastenede yaptırdığınız bende yaptıracağım fakat korkuyorum kötü sonuçlar alirim diye
Rabiis Mrvbyrm Kırıkkaledeyim ben kuzum yüksek ihtisas Hastanesi’ne gidiyorum doktor kontrolde zaten ense kalınlığı gayet güzel gözüküyo falan dedi sonra ultrasyona girdim sonra kan verdim 10 gün sonra çıkacakmış. Hiç korkmadım herşeyden büyük Rabbim var içini ferah tut ☺️