okroya Kızlar benim bebeğim hep sol tarafta tekmeleride kendisinide hep solda hissediyorum sağda hissettim mi hatırlamıyorum bile 😃 sizin bebekleriniz ne tarafta duruyor ? Duruş yeri acaba neyle alakalı 🤔
Snszasla okroya her yerde hissediyorum 🤭 ayakları sağ kaburgam da başı aşagıda sırtı ve poposu göbek tarafımda 😀 bi alta vuruyor bi göbeğe bi sağa 💙🐣 her yeri ayrı ayrı keşfediyor kuzum 🥰
Mahbuss okroya duruş şekline göre değişiyor aşağı sağa sola göğsumun altı 😀 Ama daha çok sağ tarafta oluyor hareketi
okroya Rojda24 sola dönüp yatıyoruz ya eziliyo mu acaba diyorum 😂 ya da sanki kayıyo iyice ben sola yatınca 😂
26262626 okroya bana da öyle oluyor gibi geliyor. Soluma yatıyorum sol alttan hareket ediyor bende ezilecek diye biraz sırt üstüne yakın şekilde düzeltiyorum kendimi:)
okroya Yasemin301 kaç haftalıksınız ? Ya karnımın ortasında göğsün alt kısmında gibi yada hep solda. 29 olcam ben yarın nasipse
-Ayse35 okroya doktor kız dedi ama kime göstersem ulturasyon görüntülerini erkek diyor bakalım ne olucak
Snszasla okroya 😀hiç sorma valla yatış pozisyonuna resmen hayranım keyfine düşkün biraz 🥰😀 her gördüğümüzde bide elini yüzüne koyuyor yüzünü de tam göremiyoruz keyifçi baya 🤗🤭🐣
okroya 26262626 evet az önce uzandım Allahım asla durmadı dedim heralde eziliyo bu kalkıyım en iyisi 😂🤷♀️
okroya Snszasla benimkide öyle keyifçi bi kere muaynede uyuyodu doktor dürttü uyansın diye uyandı sinirlendi heralde elini yumruk yaptı 😂
es-es1 okroya valla henüz hareket hissetmiyorum ama solda bi ağırlık var hep 😀 cinsiyet belli mi senin