Irmakkaymaz17 Merhaba aynı haftada oldugumuz anneler nasılsınız nasıl gidiyor bebek hareketlerı ne durumda 😊
Sahraa Irmakkaymaz17 Yavaş yavaş ağırlaşmaya başladım.. Kızım çok hareketli duramıyor yerinde her saat uyanık inşallah doğduğunda da böyle olmaz ☺️Sizin nasıl ?
fatosd84 Irmakkaymaz17 çok şükür iyiyiz hareketleri artık daha net maşallah hazırlıklarım devam ediyor haftaya çanta hazırlıcam artık bi an önce tüm hazırlıklar bitsin istiyorum.
asiltosumm35 Irmakkaymaz17 bel agrilariyla gecen bir surec bence 🤦🏻♀️ Ve agirlasmaya basladim canim daha 7 kilo aldim ama boyle kanim yavasladi sanki. Birde hicbiryere gidesim yok hep yorulcakmis gibi geliyor ama masallahh subhanallah bebegimin haraketleri cok iyi
Star25 Irmakkaymaz17 32+0 hareketlerimiz çok güzel hiç durmuyor miniğim. Sadece bel ağrım oluyor fazlaca onun dışında da yavaş yavaş ağırlaşıyorum eksiğimiz kalmadı sayılır
Rumeysssa Haftadan selamlar herseyimiz hazir hastane cantamizida hazirladik yavad yavas artik dogurabilirim modundayim😄 cok hareketli bi oglum var Rabbim herkese hayirli guzel dogumlar nasip etsin insallah 🤲🤗
Irmakkaymaz17 Benıde en cok rahatsız eden su sıra tuvalet meselesi sureklı tuvalet ihtiyacı hıssedıyorum cok afedersiniz gece bile kac kere kalkıyorum 🤦♀️😊