Ayyse34 Kızlar selam 35. Haftadayım nur hanıma randevu aldım kendi doktorum uzakta epey buraya randevu aldım giden memnun kalan var mı yada başka doktordan normal olsun istiyorum doğumum ama hayırlısı tabi