A_C_04 kızlar bugün 38+6 haftalıgız hafif adet sancısı gibi ağrılarım var bu aralar ama bugün buna bel ağrısı eklendi şuan ağrım devam ediyor bu doğum belirtisini acaba ?
gokcek07 A_C_04 sancılar, ağrılar düzenli ise git gide artıyor, dinlenince geçmiyorsa her 5 dakıka da bir oluyors evet doğum sancısı ama bunların dışında braxton hicks kasılmaları yani yalancı sancılar olabilir ☺️
Talhaannesi A_C_04 bnde simdi post acacaktim ayni haftadayız ve bn suan bel agrisindan olecem uzanincada karnim.kasiliyir bebek kendini sert yapiyor canim.aciyor napmak lazim
gokcek07 A_C_04 zaten ya belden ya karından vurur sancılar endişe etme takiple, bi duş al uzan bakalım
A_C_04 Talhaannesi cnm bilmiyorum ki bnmde ilk gebeliğin birazdan sıcak duşa girecem bakalım iyi gelecek mi sıcak duş sancıyı tetikliyor muş