Selinbugra Eşim pozitif çıktı banada geçmiştir büyük ihtimalle 33 haftalık gebeyim bu süreci atlatan varmı ne yapcam bilmiyorum bebeğim etkilenir mi
eylem_ Sanırım aynı durumdayız, eşim pozitif ben negatif çıktım ama aynı ev de karantinadayız bu akşam hafif eteş var burnumun içi yanıyor gripte olabilir çok terliyorum evi havalandırıyoruz üşütmüş olabilirim. Siz de durum ne belirti var mı
Selinbugra eylem_ bende ishalim ayıptır söylemesi 😕 allah yardımcımız olsun bi de 2 buçuk yaşında oğlum var bende kötü olursam bize kim bakacak bilmiyorum
birbuketgunluk Benim 2 haftam dolmak üzere yarın 32 ye giricem inşallah 14 gün sonunda negatife dönmüş olurum. İlaç verilmedi kullandıgım multivitaminlerin dışında 1 gr c vitamini ve ekstra d vitamini aldım hala alıyorum. Bol c vitaminli beslenme bol sarımsak soğan tavuk suyuna çorba kefir vs sağlıklı beslenip bol sıvı alıp yatacaksın canım başka yolu yok. Kötü olursan da hastaneye gideceksin allah korusun. İnşallah bulaşmamıştır bana eşimden geçti çok dikkat ettiğimiz halde.
Unlukacar Canım benim 19 günlük bebeğim var eşim de bende pozitifiz ilaç kullanmıyoruz hafif atlatıyoruz bol bol su C vitamini suyun içine limon dilimle bebeğin kesenin içinde bebeğin etkilenmez ama sen stres yaparsan bebeğin de stres yapar bak ben bebeğimle bu haldeyim kat kat Maske ile geziyorum bebeğim benden ayrı yatıyor kameradan takip edebiliyorum anca
Cigdemmm_1 Haftamda geçirdim tat ve koku kaybı dışında Başka belirtim olmadı. Beslenmeme çok dikkat ettim koku ve tat kaybı hala gelmedi tam anlamıyla 35. Haftadayız şuan bebeğe bir zararı yokmuş doktor öyle soyledi. Çok ağır geçirirsen öksürük eklem ağrısı vs. Erken Doğumu tetiklermiş. Moralını yüksek tut canım bol bol dinlen ve sıvı al