Deniz-naz DenizGzm valla bende 19 haftalık hamileyim acı biberden başka çözüm bulamadım bol bol jelepon biber yiyiyorum
Busramusti DenizGzm suan değil ama hamileliğimin ilk aylarında kabizlik sorunu yaşadım doktorum sabahları aç karnına ılık ballı süt içmemi önermişti ben ayrıca kuru kayısı ve kajuda tükettim ve bol su ve sıvı
Canmbenm DenizGzm hamile olmadan önce afedersiniz ama günde 5 6 kez wcye çıkan biriyken günde 1 kez zar zor çıkıyorum ve aşırı gaz birikintim oluyo. Neler yiyorum kayısılar sütler acılar yok banamısın demiyo. Önceden bişeyden 2 den fazla yiyince karnımı bozardı çıkamazdım bile şimdi yok yolunu gözlüyorjm resmen🤦🏼♀️
DenizGzm Busramusti onu da deneyim canım inşallah fayda eder yaa Yarın kontrolüm var olmadı doktora söylerim yarın
burcina Bende çok kötü çekiyorum 3 haftadır. Kayısı yemek çözmedi beni ama kayısı kompostosu içtim bugün aç karnına, maşallahım vardı🤭 Kesinlikle kayısı kompostosu tavsiye ediyorum, bundan sonra her sabah uyandığımda tek içeceğim şey o dur 👍🤗
Deletedmom9 DenizGzm Çukurovalı olduğumuz için alışığız valla her gün içiyorum 1 bardak doktoruma sorarım birdahakı randevumda hiç duymamıştım zararını
Canmbenm DenizGzm valla yaa gece uyku arasında bile kalkıyorum uykumu hiçe sayıyorum birazcık bile olsa rahatlatıyo valla
Minay DenizGzm ben kırmızı pancar ile çözmüştüm kabızlık sorununu ben sadece turşusunu tüketebiliyorum sabahları aç karnına has zeytinyağ içiyorum bide
istanbul3434 Kayisidan tiksindim yutamiyorum artik o kadar cok yedim ki… armut, kuru incir, probiyotikli yogurt, kefir, sicak sut de beslenmeme mutlaka eklediklerim kabizlik icin. Insallah care olur sana da