Sizde böyle bir durum var mı acaba normal ilerleyen son adet tarihi 17 Eylül şuan 6+3 olarak gözüküyor ama beta hcg m çok yavaş ilerliyor 3 gün önce kese için gittim kese göZükmedi Betaya baktık 1217 di iki gün sonra birdaha istedi yani bütün 1603 olmuş doktor beğenmedim yükselişi dedi Salı günü netleştirecek durumu dış gebelik olarak düşünmeye başladık artık var mı aranızda aynı durumda olan psikolojimi çok bozdu sürekli kan vermekten gidip gelmekten