Ben ilk oğlanda sadece pamuk kullandım ıslatıp. Hiç pisik kremi kullanmak zorunda da kalmadım. Bi kaç defa üst üste silip temizleyip en son kuruluyordum. Yabancı bi yere gittiğimde bebek ıslak mendili kullandım nadir de olsa. Bu bebek de erkek olcak. Ona da pamuk kullanıcam. Kız bebek için bişey diyemem tabi ama önce on tarafı sonra arka tarafı silmek lazım diye duymuştum. Böylece idrar yolu enfeksiyonu olmazmış.