merve2009 Merhaba arkadaşlar adetim 8 gün gecikti bu 8 gün içinde gün içinde kahverengi lekelnemeler oldu hala adet olmadım başına bu şekilde gelen var mı
Zeyyakup merve2009 O leke yerleşme lekesi veya kanaması olabilir canım test yapmanı öneririm olabilirsin 🌸
Mlkrfk merve2009 aynen diğer arkadaşlarında dediği gibi regl döneminde eğer herhangi bir düzensizlik yoksa test yapmanı tavsiye ederim. İnşallah vardır 😇
sirvanruken-06 merve2009 test yapsaydın çoktan belli olurdu olup olmazdı bu kadar stres meraka gerek yoktu canım daha önce böyle günün geçmiş miydi hakında hayırlısı olsun inşallah hamilesindir
MinikRC merve2009 Normalde hep zamanında oluyorsanız gebelik testi yaparak öğrenebilirsiniz.Yerleşme kanaması olabilir yaşadığınız.Burdan hamilesiniz veya değilsiniz diyemeyiz yanıltıcı olur