Ilkbebek123 tahmin otesi %100 kiz dedi🙈😇 ben gitmeden hasta yorumlarini okumustum herkes 12. Haftada cinsiyeti soyledigini yazmisti. Tabii ki Allah bilir, bizim icin farketmez ama ne yalan soyliyim ben kiz olmasini cok istiyordum. Rabbim hepimize saglikla kucagimiza almayi nasip etsin🙏🏻💕