gokcek07 Fatos2304 hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün, darısı sağlıkla bizlere ☺️ 40 dayım ve hala bekliyorum
feamtrmea Fatos2304 ayy bende şuan 38+4 üm nasıl gelişti neden yatışınuz yapıldı müsait olunca yazar mısınız benimde randevum çarşamba günü ☺️🥰 gözünüz aydın bu arada ☺️❤️
Fatos2304 gokcek07 sürprizle geldi bizimde 10 gün erken geldi kontrole diye gittik hastane yatış yaptık gece doğurduk😁