Size şöyle ankatim kizlar dondurulmuş embriyo transferi oldum yani çatlatma iğnesi flan yok ve 5. Gün embriyosu düşünün. Transferden 8 gün sonra test yaptım bembeyaz hicbisey çıkmadı 9. Gün tekrar yaptım gözle bile görülmeyen çizgi çıktı sonra artmaya başladı yani demem o ki catatlma ignesin üzerinde 16 gün geçse bile o hayalet çizgi onun etkisidir mümkün değil 3. Gün silik çizgi çıkması yani litaraturde yok