kubrayylmz ben yaptırdım ve hayatımın hatasının olduğunu düşünüyorum. Eşimi almadılar tabii ki de. Perinatolog falan değildi radyologdu bakan. Bana hiçbir şey söylemedi karşımda ekran falan da yoktu ekranı kendine çevirdi baktı sekreter kıza bir şeyler söyledi yazdı o da. 20. hafta gitmiştim. Cinsiyet bilmiyordum cinsiyet görüyor musunuz diye sordum ben sana cinsiyet söylemek zorunda mıyım dedi. Koridordan geçenler vardı odanın kapısını kapatmak istedim kapatamazsın benim klostrofobim var dedi. Neyse bu tutumundan ötürü biraz tartıştık ve ben ağlayarak kalkmak istedim onu şikayet edeceğimi söyledim hamile birine nasıl davrandığını anlatacağımı falan bu defa korktu özür diledi ekranı bana da çevirdi anlattı gösterdi. 25 dk falan sürdü bitirdikten sonra marifetmiş gibi ben normalde 5 dk bakarım bu kadsr sürmez bak seninkine çok uzun baktım diye de kendini övdü. Ne bir ultrason fotosu verdi ne bişi siyah beyaz bile vermedi. Bi tane rapor verdi sadece. Üniversite hastanesine gittim ve orada baksaymış eğer uterin arterlerimde çentik varmış bakmamış sonra çok geç farkedildi. O kadar pişmanım ki gittiğime. Devlette detaylı ultrason diye bir şey bimiyorlar bence. Hele radyoloğa hiç gitmeyin. İmkanınız varsa her ay kontrolde özele gitmeyin ama detaylıyı iyi birine yaptırın çok önemli çünkü. Beni özeldeki doktorum oraya yönlendirdi diye gittim maalesef hayal kırıklığı