Gebeliğimi ilk öğrendiğimde sağlık ocağında gerekli gebelik testlerini yaptırıp gop ta Avrasya hospital doç dr ilknur inegölle başladım kontrollerime, 2kez gittim kendisine, güleryüzlü sıcak bi doktor ama konuşmalarından bilgisinin yetersiz olduğundan şüphelendiğimiz için 1ay sonra çağırdığı muayeneye gitmedim ,hemen başka doktora gttim iyikide gitmişim esenler medipol nur cansu yılmaz a muayene oldum testlerin eksik olduğunu ilaveten 4test daha istedi onlarıda yaptırdım birkaçgün içinde yine gidicem kendisine. Bu doktorda biraz soğuk gibi geldi bana ama diğeriyle kıyasladığımda en azından eksiği fark edebildi die düşünüyorum. Nur cansu yılmaz a giden varmı aranızda? Yada bu çevrede önerebileceğiniz doktor var mı?