Burcuub canım benim dayım da oldu o kullanılan ilaçların baya yan etkisi varmış vücudun bir yerlerine tamamen harap ediyormuş dayım sağlık memuru o kullanmadı evde karantina da bol bol C vitamini olarak meyve tüketmiş bol sıvı tüketmiş iki üç terlemesi olmuş baya ilk gün ateş sonrasında öyle evde ayakta geçirmiş 10. Günün de test vermiş negatif çıktı sonucu herkes diyor bol sıvı ve C vitamini kullanın diye