Verasmommy Kızlar 40. Haftada baş aşağı duran bebek ters pozisyon alabilir mi? Bugün yukarıya doğru baskı hissediyorum aşağıda da hareket ediyor ama tedirgin oldum biraz acaba başı yukarda mı duruyor diye😕
Oya5620 Verasmommy ayaklarını hissediyorsundur canm yukarı da benimde öyle oluyor çünkü 40+4 benm bu arada senin de günün geciyo mu benim gibi normal doğum mu bekliyorsun
ecembugra53 Verasmommy ayakları o benim de aynı ayaklarıyla asagıya doğru kendini itiyor kaburgama basip yaramaz 😂😂
aysegulkaya Oya5620 bnde ayaklarını sol göğsümün altında hissediyorum canım kanala girmiş olabilir mi 🤔
ecembugra53 Oya5620 bende aynıyım normal Doğum bekliyotum yeri iyice daraldı 😊 bol squat yapıyorum hurma yiyorum sürekli hareket yapıyorum bakalım ne olucak 😊
Oya5620 ecembugra53 hurma hiç yemedim ben ya bilmiyordum acaba geç mi kaldım denesem😄inşallah hayırlısı olur canm
Oya5620 Verasmommy benim de 40+5oldu benimde normal gözüküyor bakalm çıkmazsa zorla ciksrcaklar yavrumu😂
ecembugra53 Verasmommy aynen canım elimizden gelemi hersey yapalım gerisi takdiri ilahi squat hurma sıcak duş merdiven in çık gevşeme ve çömelme hareketleri Canım doğumda Meryem ana otu al yanına canım 🙂🌹
Verasmommy aysegulkaya Kullananlar sancı başlayınca yapmışlar suni sancı alınırsa da sancılar başlayınca suya kyup suyundan içilir heralde😊