Burcuozkan Merhaba 38 haftamdayım bebek 28 haftadan beri doğum pozisyonunda ama kanala girmemiş ne yapmak gerek kanala girmesi için ?
Glsmuyrr Burcuozkan benimde çoktan doğum pozisyonun da ama 40.haftadayiz hala kanalda değil 🤷🏻♀️ cuma gününe sezeryan günü aldık 🤷🏻♀️
Krmasl Kızlar bebek doğum pozisyonuna hangi haftada girmeli nasıl olmalı ben hiçbişi bilmiyorum 21+6 yım
Glsmuyrr Burcuozkan bi sürpriz yapıp gelmek isterlerse bebişlerimiz gelsin 🤗 sağlıcakla inşallah 🙏🏻🙏🏻