Mervetly ruyam51 nasıldı odalar nasıl davranışları ilgileri ziyaretçi alıyorlar mı? Soruyorum kusura bakmayın bende devlette yapıcam hep özele gittim büyük ihtimal de sezaryen olacak yarın belli olacak doktorunuz kimdi
ruyam51 Mervetly doktorun adını unuttum kardeşim valla ama çok güzel ilgileniyorlar benim yanimda eşim var sürekli açılmanıza bakıyorlar sancı geldikçe neler yapabileceğimizi anlattılar çok memnun kaldım ben
Mervetly ruyam51 çok sevindim bu duruma şu süreçte. Fazla tutmuyorlarmış diye duydum bide covid testi yaptılar mı gece gece soruyorum nolur kusura bakma
ruyam51 Mervetly ben normal doğum yaptım covid testi yapılmadı ama sezeryani bilemem satte de hiç sıkıntı yok benim eşim 10 dan belli yanimda
Mervetly ruyam51 inşallah refakatçi dışında benim de eşimi alırlar yanıma zatem kendisi de sağlıkçı sıkıntı etmezler umarım hakkını helal et çok teşekkür ederim bilgiler için
ruyam51 Mervetly refakatcidan hariç gelen giden oluyor kardeşim bi ihtiyaç durumunda felan ziyaret saatlerinde feln
Mervetly ruyam51 çok sevindim ya bende 38 haftalık oldum sanırım haftaya olur benim de doğumum ilk bide bilmediğimden heyecandan insan merak ediyor
Mervetly ruyam51 kuzum sezaryen yapacaklar sanırım ilk bebek olunca kilosu fazla 4 kiloya yaklaştı diye zorlamayacaklar normal doğuma bugün esra cihana gidecem bakalım o ne diyecek
ispynrc ruyam51 bende hastanedeyim akşamdan beri açılma 5te kaldı 😊 galiba suni takıcaklar sen doğurdun mu 😊😊
ruyam51 ispynrc Benim hastaneye girerken 6 cm di anında suni sancı verdiler hemen 1 saate doğdu kardeşim hiç korkma sancın geldikçe bol bol besmele çek ıkın ıkına bildiğin kadar bağırma bol bol da hareket et
ispynrc ruyam51 benim de 6 olmuş birazdan yeni nöbetçi doktor gelicek suni verilip verilmiceğine karar vericek dedi olur inşallah gözün aydın Allah analı babalı büyütsün 💞😍
MehZey ruyam51 keşke bende böyle doğuma gitsem oleyyy oleyyy 😀😀 hayırlı olsun sağlıkla büyüsün bebiş 😘