Merhaba anneler 🤰🏻 İkinci hamileliğim ilk doğumda sütüm hemen gelmedi hemşire sürekli sağın sütün gelir dedi ama annem yanımda kalıyor allahın izniyle bundada öyle olucak ama kadın cağızın gücü yok sürekli manuel el pompasıyla gücü yetmiyor ozaman pandemi yoktı kardeşim yardımcı oluyordu şimdi sadece annem kalıcak malum virüs tekrardan elektrikli almam gerekiyor mu sizce ? 🤷🏻♀️