Kızlar kendinizi hiç kasmayın zaten afedersiniz ama jel sürüyor ve öyle kontrol ediyor. Benim bir kere oldu kontrolüm 37. Haftada hiç açılmam yoktu . Nst de hiç sancım çıkmadı bir de Doğumda bakıldı açılmama 8 cm açılmam vardı ne suni ne epidüral hiç bir şey yok. o kadar zaten Doğumda sancıdan onu bile hissetmiyorsunuz🥰