Ya bendede su 3 haftadan beri denge bozukluğu var ayağa kalkıyorum sanki başım vücudum yana gidiyor başım dönüyor başımın arkası ve boynum acayıp agrıyor vertigodan şüphelendim kbb gittim kamerayla baktılar geçen haftamı daha çok dedi şimdimi diye sordu bende şimdi daha az dedim ama bazen çok oluyo bazen olmuyo tansıyonumu ölçüyorum normal acaba psikolojik mi anlamadım KBB doktorum zamanla baş dönmelerin geçiçek alerjin başlamış dedi o kadar vertigo olsa söylerdi diye tahmin ediyorum ama kafayı yicem psikolojim bozuldu artık 😌😌😢😢