ebruarenyldrm Kızlar ıdrarımı yaptıktan sonra peceteyle sılıp kalktıktan 2-3 dak sonra bır akıntı oluyor sıvı seklınde.bu normal mı acaba bu durumda olan var mı?
DidemYldrm ebruarenyldrm bana da oluyor kremsi ya da sıvı 27+5 haftalık hamileyim doktorum normal dedi idrar testi yapmıştı
Aryamliya ebruarenyldrm merhaba aradan 3 sene gecmis ama aynı durum bendede var erken dogum olabilir diye korkuyorum siz zamanindami dogum yaptiniz
Mel_yuz Bende de oluyor canım 24.haftadayız bir haftadır o durumu yaşıyoruz artık ped kullanmak en iyisi 🤔