Kymt95 2 gün önce benimde öleydi ve 32+2 günlüktük adet agrısı gibiydi dakikaları tuttum hemen hastaneye gittim doğum sancısıymış ve 2 cm açılmayla gittim yatışım yapıldı erken doğumum durduruldu çok agrın sancın varsa dakika tut canım geçmezse git doktora 😊