iko35 11 haftalık gebeyim. Sürekli kasıklarım ağrıyo. Sonrasında farkettim yemek yedikten sonra oluyo daha çok ağrılarım. Acaba bebeğin hareketlerinden dolayı olabilir mi ? İdrar tahlilim temiz çıktı bu arada
anneadayi33 iko35 12 haftalık benim de aynı sorun bende de var ya bugün arttı resmen benimde idrar tah temiz çıktı dr normal diyor ama rahatsız ediyor bide gazım olduğumda daha çok oluyor ağrı
gokcek07 iko35 ilk 3 ay yerleşme ağrısı olur çok normal endişe etme, bol bol dinlen, ağır işler yapma ☺️ eğer çok ilerlerse doktoruna mutlaka danış
iko35 anneadayi33 yattığımda rahatlıyorum. Uzun zaman sonra bugün dışarı çıktım. Yemek yedim yarım saat sonra kramp şeklinde başladı. İki büklüm geldim eve