Nurunsl merhabalar ben henüz 12. Haftadayım ama 6. Haftadan beri progestan kullanıyorum fitil olarak ve dediğiniz gibi akıntı geliyor fitilin fazlası gün icinde su gibi de geldiği oluyor hatta korkarak gidip bakıyorum kanama falan mı var acaba diye ilkinde düşük yaşamıştım onun psikolojisi var hala maalesef.
Sürekli iç çamaşırı değiştirmek durumunda kalıyorum normal diye düşünüyorum. Doktorum bana da bu sekilde geri gelebileceğini söylemişti.
sağlıkla kucaklarımıza alalım insallah bebislerimizi🤲🏻☺️🌸