Eminecetinkaya 26 haftayım nts ye kaçıncı hafta giriliyor sadece normal doğum yapcak olanlarmi giriyor
Tugce1450 Eminecetinkaya 30da grdım, bzm burda 30 ve 30 hafta ustubdekıleri ntsye grmeden muayene etmıyolar once nstye yolluyorlar
turansmom1 Eminecetinkaya bende 32de 34de girmistim sonra 35 36 37de girdim son nstme girdim doğurdum. Hayır sezeryanlarada bakılıyor
busbus35 Cnm benm ilk gebelk de 28 haftada başlamışlardı sancım olmasa da NTs odasında gitmeden önce meyve suyu ve çikolata yiyip on dkaika snra gelmemi istemiş lerdi