Kızlar iyi akşamlar. Bende 7 haftalık hamileyim. Hamile olduğumu kabızlıktan dolayı öğrendim diyebilirim ve öğrendiğimden beri ne yapsam faydası yok. Doktor bir şurup verdi onu içmediğimde kötü oluyrum🤦🏻♀️ ilacada bağımlı olmak istemiyorum. Bu kabızlıktan nasıl kurtulacaz 😔😔