Herkese iyi akşamlar 1 aydan beri genital bölgemde ağrılarım vardi ara ara ama bugün belimde ağrıyo ve genital bölgemde geçmeyen gittikçe artan bi ağrim var bacaklarımın aşağısına doğru artan bi ağrı oturup kalkmak bi eziyet oldu bugün hastaneye gitmeli miyim bilemedim bebek hareket ediyo bi sorun yok gibi nişan yada kanamada yok varmo böle bisiy yaşiyan bu arada 38 haftalık hamileyim