Akıntı olmasa bile mantar olma ihtimali var. Benim öyle oluyor genelde. Çok az akıntım olmuştu -onu da normal akıntıyla karıştırmıştım zaten. Kaşıntım vardı. Doktora gittiğimde alttan muayene edip mantar demişti. Akıntım yok diyince aksa daha iyi içerde mantar dolu demişti.