Dilara06 Kızlar 12 haftalık hamileyim ama bebeğimi hissediyorum çok küçük bir hareket sizde mi öyle??
Meleknur0721 Nasıl hissediyorsun 😲 ben 0 haftalıkken hissetmeye başladım doktor 18 haftadan önce hissetmek çok zor demişti
Bireylulmasali Canım ben doktoruma aynı şeyi söylemiştim imkansız demişti net bir dille demek ki bağırsak hareketleriyle karıştırıyoruz 😂😂
mavilibisey İlk değil, 5.gebelik bile olsan 12.haftada hissedemezsin. Zaten daha yeni yeni parmaklarını açıp kapamaya filan başlıyor. Hareketli bile sayılmaz. Bağırsak hareketini bebek sanmışsınızdır muhtemelen 😊